Overblijf

Veel leerlingen blijven tussen de middag op school. Overblijf is niet verplicht!
Overblijf is ingericht voor leerlingen van ouders die werken, een afspraak hebben (incidenteel overblijven) of voor gezinnen die te ver weg wonen om heen en weer te gaan tussen de middag).
Als uw kind naar huis kan, is dat prettig: even weg van school om ’s middags weer opgeladen aan de slag te gaan. Dit geldt zeker voor de jongste leerlingen waarvoor een hele dag op school écht lang is.

Tussenschoolse opvang (overblijf) wordt verzorgd door de school zelf, samen met Sporttalent.
Een sportcoördinator van Sporttalent zorgt er samen onze overblijfcoördinatoren voor, dat de sportdocenten en overblijfvrijwilligers aangestuurd worden in het aanbod van sportieve activiteiten, zodat alle kinderen een gezonde en actieve pauze hebben.
De kinderen eten/drinken met overblijfkrachten in de eigen klas. Volgens het rooster spelen en/of sporten zij buiten, indien het weer het toelaat.

Aan overblijf zijn kosten verbonden: € 1,25 per keer per kind.
Aan het begin van het schooljaar ontvangt u een formulier waarop u kunt aangeven of u gebruik wilt maken van de overblijf en wanneer.
De kosten kunnen voor het gehele jaar in 1x of in delen voldaan worden (zie hieronder).
Als uw kind incidenteel overblijft, ontvangt u in september, januari en einde van het schooljaar een factuur.

1x per week 2x per week 3x per week 4x per week
In 3 delen betalen in:
januari
april
€ 15
€ 30
€ 60
In 2 delen betalen in:
januari
€ 90
In 1x betalen in:
september

Korting als er in 1x op tijd betaald wordt (uiterlijk 30 september)

€ 40

€ 90

€ 80

€ 135

€ 120

€ 180

€ 160

Contant betalen op school kan niet! Bij niet betalen kan het zijn dat uw kind niet meer kan overblijven.
Voor vragen of informatie kunt u bij juf Chandra terecht.

Tijdens de overblijf gelden de reguliere schoolregels en kinderen dienen zich hieraan te houden!
Als blijkt dat kinderen zich regelmatig niet aan de regels houden, wordt in overleg met directie en ouders een oplossing gezocht (bijv. tijdelijk niet meer overblijven).